1 Mart’ta Web Seminerleri’nde olacağım
19 Åžubat 2008 | Etkinlikler |Her ayın ilk Cumartesi günü düzenlenen Web Seminerleri‘nin 1 Mart 2008‘de gerçekleÅŸecek olan programında konuÅŸmacı olarak yer alıyor olacağım.
Seminer kapsamındaki konuşmamda konu Web 2.0 girişimleri ve yatırımları olacak.
Ayrıca bu ay Web Seminerleri‘nde benim dışında ÅŸu konular ve konuÅŸmacılar yer alıyor olacak.
Adobe ürünleri ve internet
E. Altuğ Yılmaz, Netron BA Eğitmen & DanışmanMobil İnternet
İsrafil Dilmeç, Başarı Mobile Operasyon ve Servisler Direktörü
Özellikle İstanbul dışından gelmek isteyebilecek arkadaşların olabileceğini düşünerek erkenden bilgilendirmek istedim.
Web Seminerleri hakkında detaylı bilgi için etkinliğin web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
37 Yorum »
Yorumlar (Bu yazının yorumları için RSS)
Yorum Yazın
© 2006-2008 Arda Kutsal


1. neasneap
19 Feb 2008 22:24
Bir öncekine katılmıştım gerçekten benim için çok iyi bir deneyim oldu. Bilmediğim çok şey olduğunu öğrendim ve eksik olduğum bazı yanlarımı çok net bir şekilde anladım. Bu seferde çok değerli kişiler bilgilerini paylaşıyor olacaklar. Zaten sadece sen olsan bile benim için yeterli bir sebep bu seminerlere gitmek ama belkide bu sefer gelemeyeceğim. Çünkü yeni bir işe başladım ve patronum izin verir mi cumartesi için bilmiyorum. Ama hiç ümidim yok. Gidemezsem artık video kayıtlarından yararlanmaya çalışacağım.
2. Çağatay
20 Feb 2008 08:59
Bu seminerleri internet trenini yakalamak için yapıyorlarmış ama bana daha çok reklam kokan çalışmalar gibi geliyor. Arda Beyin şahsını tenzih ederim.
Bir keresinde katıldım. Fena değildi.
Ama videolarını full yayınlamamaları bende bazı kaygılar uyandırdı. Madem internet trenini yakalamamı istiyorsun, yayınla kardeÅŸim videolarını. Gidemediklerimi evde seyredeyim. Åžimdi kalk taa İTÜ’ye git. Her zaman da gidilmiyor ki.
Size tekrar seminerde başarılar diliyorum. Çok acil bir işim çıkmazsa katılıp istifade etmeyi düşünüyorum.
3. chris
20 Feb 2008 12:05
@ÇaÄŸatay, herkes sizin gibi düşünüp evinden izlemeyi tercih ederse salona gidenler azalır, hiçbir konuÅŸmacı da insanlar evinden oturup izleyecek diye boÅŸ bir salona konuÅŸmak istemez. Kalk taa İTÜ’ye git’i bir zorluk olarak öne süren birinin internet treninin yakalanmasını umursadığını düşünmek güç.
4. Çağatay
20 Feb 2008 14:09
@chris, öncelikle katkı yaptığın için teşekkürler.
Ben bilgi paylaşımı noktasındayım.
“Kalk taa İTÜ’ye git” meselesi İstanbul’da problem olmayabiliyor bazen. İnsanlar iÅŸe de gitmek zorundalar, baÅŸka meÅŸguliyetleri de oluyor. Amaç bilgi paylaşımı ise, okadar ÅŸey paylaşılıyor ki. Ama bir kaç dakika görüntü verip biz tren yakalıyoruz demek bana inandırıcı gelmiyor.
Bir de meseleye ÅŸu yönden bakalım: Bu tren sadece İstanbul’ya yaÅŸayanları mı ilgilendiriyor? Samsunda, Elazığda yaÅŸayan hangi treni yakalayacak.
Ben Botego’nun yaptığı iÅŸi takdir etmekle birlikte bu davranışlarını inandırıcılıktan uzak buluyorum.
“Seminer yaparmış gibi pazarlamak” desem biraz ağır olacak ama bana göre böyle.
5. chris
20 Feb 2008 14:33
Ben üç seminere de katıldım. İlkinde Botego sunumunda reklam vardı evet. Ama diÄŸerlerinde yoktu. Sonrasında salondaki Botego banner’ından baÅŸka bir pazarlama aracı görmedim ben. Videoların bir dakikasını bile yayınlamak durumunda deÄŸiller aslında. Salona bedel ödeyen kiÅŸi salonu doldurmak ister elbette. Bu yazıyı yazmadan önce bilmediÄŸim bir ÅŸey var mı diye web seminerlerini arattığımda aÅŸağıdaki videoyu buldum. Ben sadece kendi görüşümü söylüyorum, organizasyon adına konuÅŸan kiÅŸi orada zaten bu organizasyondan tanıtım amacının da hedeflendiÄŸini açıkça belirtmiÅŸ.
http://www.kumestekikartal.com.....erlericom/
6. Sunset
20 Feb 2008 14:44
@Arda: Bir imza verirsin artik.
@Cagatay: Daha iyisini sen yaparsin, olur biter. Elbette konusmacilar da duzenleyenler de kendi reklamlarini yapacak. Ben Ekim’in yerinde olsaydim girisleri de ucretli ve davetiyeli yapardim.
Ucretsiz olarak faydalandiginiz seyler icin minnettar olmadan, sadece elestiri yapmak biraz piskinlik oluyor.
7. Ekim Nazım Kaya
20 Feb 2008 14:55
EleÅŸtiri ve destek mesajları için teÅŸekkürler. İçeriÄŸinin beÄŸeni görüp görmemesinden bağımsız olarak bu etkinlikleri büyük grupların deÄŸil de firmamızın, herhangi bir maddi destek ve beklenti olmaksızın gerçekleÅŸtiriyor olması, bizim açımızdan gurur kaynağı. Ancak ÅŸu anki ölçekle yalnızca İstanbul’a hitap edebiliyoruz. İleride pek çok ilde düzenlemeyi, hatta katılmak istediÄŸi halde çeÅŸitli sebeplerle seminer salonuna ulaÅŸamayanları servislerle etkinlik alanına ulaÅŸtırmayı biz de isteriz. Ama temel bir prensip gereÄŸi etkinliklerin tamamı hiçbir zaman webde yayınlanmayacak, bu kararı içeriÄŸi kimseden sakınmak adına deÄŸil, semineri verenlere ve seminer salonunda izleyici olarak bulunanlara saygının gereÄŸi olarak aldık.
8. Devrim Demirel
20 Feb 2008 16:19
Seminerlerin sponsoru olan projelerden birinin kurucusu olarak, sponsorluktaki önceliğimizin projeyi veya şirketi tanıtmak değil, bu girişime destek vermek olduğunu söylemek isterim.
@Ekim, açıklamanı son derece yerinde ve olumlu bulduÄŸumu söylemeliyim, ama “hiçbir zaman” webde yayınlanmayacak bana çok baÄŸlayıcı ve keskin bir ifade gibi geldi. Belki de seminerler o kadar beÄŸenilecek ve popüler olacak ki webde canlı yayımlamak zorunda kalabilirsin
9. John Titor
20 Feb 2008 16:44
bence süper hareket kıskanan gelmesin
ben bu sefer gelmek istiyorum insanlarla tanışmak isterim yüzyüze
ne olacak bu dünyanın hali
rockstar lar yok artık webstarlar var
biz computer geekleri ele geçirdik vallahi ortamı ya helal olsun bize
10. rd
20 Feb 2008 18:26
John gelenler seni nasıl tanıyacaklar
11. Franck
20 Feb 2008 20:02
Aralik ayindaki seminere katilmis biri olarak yorum yapmak istiyorum.Salonda 3 ayri acidan kamera ile kayit yapiliyor bir an saskinligimi gizleyemedim.
Ara verildiginde Hasan bey`e vidolarin online ortamlarda yayinlanma olasiligini sordum.Sadece kisa bir bolumunun yayinlanacagini soyledi.Tum seminerin yayinlanmama sebenini belirtmedi. Bende o zaman satin dedim
Bu fikrime de yanasmadi. O kadar kayittan birisini dahi paylasmamalarinin yanlis oldugunu dusunuyorum.
Hasan beyin sunumu gayet guzeldi.Kisa bir ara verildi ve salona ciktik.Ortamda cay ve kukiler olan masa vardi fakat yani basindaki fiyat listesini gorunce dumura ugradim.Her sey ucretsiz! diye bir slogan ile geliyorlar oraya, hatta sayfalarinin en altina bakarsaniz sponsor linkleri gorebilrisiniz.
Yillardir ucretsiz seminerlere katiliyorum fakat caya ucret odememistim.Bunu konuya da bir cozum getirirlerse super olur.
Unutmayalim devir paylasim devri.Reklamin arasinda birazda paylasim olsun.
12. Ekim Nazım Kaya
20 Feb 2008 21:37
Franck, 1 Mart’taki seminerde beni bul, çayını ben ısmarlayacağım.
13. Çağatay
20 Feb 2008 23:40
Arkadaşlar, mevzunun artık geyikleştiğini farkettim.
İşin özü şu: Bilgi paylaşımı böyle bir şey değil.
İstanbulda her hafta 10′larca ücretsiz seminer yapılır. Bu seminerlerde konuÅŸan insanların videoları slaytları o gün ya da ertesi gün internete düşer, gidemeyenler faydalanır.
Öyle değerli sunumlar var ki, şu anda seminer notları, videoları, slaytları internette paylaşılan. Çok pahalı salonlarda çok kıymetli sunumlar da yapılıyor ücretsiz olarak.
İlk seminer yapan ben değilim, Ekim değil, Arda da değil.
Bu tür etkinliklerin amacı bilginin ve deneyimin paylaşımı olmalıdır, oluyor da zaten. Ürün ve marka tanıtımı da illaki amaçlardan birisidir.
Zaten bu seminerlde konuşacak kişiler de atla deve değil, konuşulan mevzular da. Konuşmacıların hemen hemen hepsi bloglarında ya da yazdıkları makalelerinde paylaşım yapıyorlar.
Botego, yaptığı işlerle zaten takdiri fazlasıyla hak ediyor.
Ama webseminerlerindeki yaklaşımları inandırıcı değil. Tren filan yakalamak istiyorsanız dökersiniz eteğinizdeki taşları ortaya. Biz de anlarız. Hem tren yakalayacaksın, hem de treni sadece İstanbulda yaşayıp da vakit bulup semineri izlemeye gelen 10 - 20 kişiyle yakalayacaksın. Sonra prensip filan gereği 5 dakikalık bi tanıtım videosu yayınlayacaksın. Biz paylaşım yaptık diyeceksin. Yayınla videolarını, at arkasına logonu, afişini sloganını. Bundan iyi tanıtım mı olur.
Arkadaşım tekrar ediyorum, hiç de inandırıcı değil. Burda eleştiri getirilen mevzu işin bu noktası.
İşin ironik tarafı da yukarıdaki arkadaşın bahsettiği yiyecek içeceğe bile sponsor bulunamamış olması. Bu ayrı bir konsept herhalde ücretsiz seminer olayında
Yaptığınız işi takdir etmek lazım. Bişeylerin gayreti içerisindesiniz. Destek olmak lazım, motivasyon sağlamak lazım. Ama bu tren işi olmuyor. Devlet demir yollarının hali ortada.
14. chris
21 Feb 2008 00:16
Tartışmada haklı çıkmak adına salonu dolduran yüz kiÅŸi 10′a 20′ye indi, çay-kahve talebi seminerin önüne geçti, seminer verenler küçümsendi, adı verilmeyen baÅŸka seminerlerle sanal karşılaÅŸtırmalar yapıldı, daha önce reklam yapılıyor diye ÅŸikayet edilmemiÅŸ gibi elbette tanıtım yapılacak’a dönüş yapıldı. Bu haliyle bu yorumlar anca ÅŸu kadar ciddiye alınır: Web seminerleri’ne ÇaÄŸatay’ın söyledikleri ışığında yeni slogan öneriyorum; “Üşenmezsen ve tek amacın bedava çay içmek deÄŸilse diÄŸer onlarca ücretsiz seminer yerine lütfedip Botego’nunkine gel, ne sunanlar ne içerik atla deve deÄŸil ama desteklemiÅŸ olursun, sevaba girersin. Lütfen, buna ihtiyacımız var.”
15. rd
21 Feb 2008 00:28
Çağatay, geyik yapmayı bırakırsan, mevzu daha fazla geyikleşmeyecek.
16. Çağatay
21 Feb 2008 06:38
“Ama temel bir prensip gereÄŸi etkinliklerin tamamı hiçbir zaman webde yayınlanmayacak, bu kararı içeriÄŸi kimseden sakınmak adına deÄŸil, semineri verenlere ve seminer salonunda izleyici olarak bulunanlara saygının gereÄŸi olarak aldık.” kısmına dikkat edelim.
Şimdiye kadar yıllardır seminer dökümanlarını yayınlayanlar dinleyiciye saygısızdılar. Ne o öyle, seminer verilerini hemen yayınlayıverdiler. Ama, Botego btün bu saygısızlıklara bir son verdi. Asla video yayınlamayacak. İyi ki varsınız.
17. Deniz
22 Feb 2008 01:23
Bu ülkede herkes internete farklı bir köşesinden dokunmuÅŸtur muhakkak. Ama interneti yaratanları anlamak, onların bakış açılarını yakalamak için onları yakından görmek, dinlemek gerekir. Kimi zaman bir sözden çok, bir mimik veya hareket hatırlarda kalabilir. Bu da yaratıcılığı daha da geliÅŸtirir ve belki fark yaratmayı saÄŸlar. Bu yüzden ben İzmir’ de olacağımdan gidemeyeceÄŸim ama ilgilenen ve haberi olan herkesin bu konferansa ÅŸiddetle katılmasını öneriyorum. Çok faydalı bir program.
18. senel
22 Feb 2008 03:51
Çağatay sana cok katılmıyorum malasef, 1 martda bende orada olacağım ancak bir kac konuya değinmek istedim.
Organizasyon işleri sıkıntılı ve zahmetli iş Ekim bu işin altına elini atmıs ve kendine göre modelleyip sunmus, katilan katılmayan bir cok kisi suanda bu seminerlerden memnun, en azından yüz yüze gelmek tanısmakda bence olması gereken seyler.
Elbetteki tanıtım alanlarını kullanacaktır ve sponsorlar olacaktır, atalarımız ne demis bal tutan parmağını yalar
Ekim’in bu iÅŸten verdiklerine bakmakta fayda var aldıklarından ( bi karıda yokmus zaten ) daha cok bence, buda bilgi paylasım amacından sapma anlamını tasımaz kanaatimce.
19. rd
22 Feb 2008 11:28
senel bence niyeti ne olursa olsun elestirmek olanlara yanıt yazmanın pek manası yok. bu tur olumsuz enerjilerin insanlara hic bir yerde hic bir zaman en ufak benzer bir yarar saglayamamis olmanin verdigi sikinti var bence. arkadas begenmiyorsan katilma, gercekten adamsan daha iyisini dogrusunu yap, ornek ol goster nasil yapilacagini. surda sektorde su anda bir esi olmayan nitelikte biseyi elestiriyosun.
20. Levent
22 Feb 2008 16:44
Aslında videoların yayınlanması iyi olurdu.. Tabi seminer sahiplerinin kararlarına saygı göstermek gerekiyor.
21. Eray EndeÅŸ
22 Feb 2008 17:49
Tüm seminerlere katıldım, önemli bir sorun çıkmadığı sürece katılmaya devam edeceğim.
Ekim çok güzel bir iş çıkarıyor, biraz olsun yaptığı işin daha uygun bir dille taktir edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
22. Ekim Nazım Kaya
23 Feb 2008 00:22
Bu baÅŸlığa baÅŸka yorum yazmak istemiyordum ama, arkadaÅŸlar incelik göstererek adımı birkaç kez anınca ifade etmek gerekli oldu. Ne tek kiÅŸilik bir ÅŸirketiz, ne de bu organizasyonu kiÅŸisel olarak tek başıma gerçekleÅŸtiriyorum, özveriyle çalışan Botego ekibine ve webseminerleri.com’da logosunu gördüğünüz ve görmediÄŸiniz tüm kurumsal ve bireysel destekçilerimize teÅŸekkür etmeliyim. Özellikle artık her ay tanıdık yüzlerin oluÅŸmasını saÄŸlayan ve gittikçe geniÅŸleyen bir izleyici kadrosu var, bu insanlar Türkiye’de İnternet’in geliÅŸimine çok farklı katkılar sunuyorlar, daha sık görüşmeli, birlikte daha fazla ÅŸey yapmalıyız.
23. John Titor
23 Feb 2008 01:30
yengeç sepetinin çalışma prensibini bilen biri açıklar mı burada ?
24. Ömer Enis
23 Feb 2008 11:48
Tüm seminerlere katıldım. Önümüzdekilerede katılmayı hedefliyorum. Sadece ilkinde sıkılmıştım. İyi ki gitmeyi bırakmamışım.
Ekim bey, benim çay ve nikotin ihtiyacıma sponsor olursanız tam süper olacak
25. chris
23 Feb 2008 13:51
Microsoft’un Yahoo’yu satın alma giriÅŸiminde yorum sayısı: 20
Çember.net’in 4,5 milyon Euro’ya satın alınmasında: 25
TTnetmüzik.com’un açılması: 17
Webseminerleri: Åžimdilik 25
Gerçek gündemlere bu kadar enerji harcamamızın sebebini merak ediyorum. Kuyuya atılan taşı çıkarmak için debelendik hepimiz.
26. metehan karaca
25 Feb 2008 06:38
gerçekten güzel bir deneyim olacak bizim için.
27. Onur ALMIÅžLAR
27 Feb 2008 22:43
Ben İstanbul dışından Rize’den katılacağım Web Seminerleri’ne.İsterdim ki tüm bu tür etkinliklere herzaman katılabileyim.Fakat mümkün deÄŸil.
Biz,doğuda elektriği olmayan köyler gibiyiz.İnternetimiz var,hevesimiz var ama yüzyüze paylaşıma,fikir etkileşimine,insanları,yetenekleri tanımaya pek imkanımız yok.
Kendimizi geliÅŸtirebilmek için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.BirÅŸeyler baÅŸarmayı çok istiyoruz.Sizleri çok kıskanıyorum inanın…
Görüşmek üzere Saygılarımla.
28. chris
27 Feb 2008 23:44
Biz de onlarca oyuncağı olduğu halde daha fazlasını isteyen şımarık çocuklar gibiyiz Onur. iki adımlık mesafedeki etkinliğe gitmeye üşeniyoruz, gitsek te çay neden paralı diye şikayet ediyoruz
29. Onur ALMIÅžLAR
29 Feb 2008 00:38
Chris,bir hediye uçak bileti bulmuştum.Fakat 48 saat önce bildirmek gerekiyormuş hayal kırıklığı yaşadım gelemiyorum diye ama ne yapalım İnşallah başka bir sefer katılıcam artık.
Bu arada seminerlerde kullanılan çay demlik paket ise seminerin çay sponsorluğunu ben yaparım :).Yeterki sıkıntılar çay üzerine olsun.Gönderirim çayları,nede olsa çayın memleketindeyiz.Seminere katılacak olan tüm arkadaşlara selamlar.
30. Celal Barış
01 Mar 2008 00:25
reklam mı? evet ben memnunum, gayet de memnunum. reklam da olsun işin içinde ben razıyım, razıyım da ne demek, bilakis gayet hoşnutum. Deterjan, beyaz eşya reklamı değil ya? botegoyu bu vesile ile tanımış olmak, seminer veren hatırı sayılır sitlerin sahiplerini tanımak, aynı ortamda bulunmak ilham almak, motive olmaktan memnunum. reklam demeye kimin dili varıyor? ben olsam bilgiyi yaymak, sermek derdim.
bir saniye reklam kime yapılıyor? her ay oraya gelen 100 kişiye mi? bu kadar emek 100 kişiye reklam yapmak için mi? yok hayır olamaz.
önce biraz düşünüp öyle atın lütfen taşı kuyuya.
kaldı ki, basbayağı reklam olsa ne fark eder? böyle bir fırsatı sunan reklam olsa ne fark eder? Televizyonda dizi izlerken izlediğin reklamla mı aynı tutuyorsunuz?
31. Onder EREN
01 Mar 2008 19:41
Reklam yapılıyor konusu ile gireyim yorumuma. Seminer boyunca, botego iÅŸinin arkasındaki kiÅŸileri sadece “mantık yürütme” ile tespit edebildim. DoÄŸal olarak (sponsor oldukları için) bir afiÅŸleri de vardı hemen web seminerleri afiÅŸinin altında. Bundan baÅŸka bir de giriÅŸe kiosk koymuÅŸlardı, onun da başında herhangi bir çazgır göremedim. İsteyen baktı istemeyen bakmadı.
Kaldı ki Türkiyeyi hala SSCB ile falan karıştırıyorsunuz diye de düşünmüyor deÄŸilim. Seminer düzenleyen kimse reklamını da yapacak bundan doÄŸal birÅŸey de olamaz. Google reklamlarını da izletiyor diye arama yapmaktan vazgeçene denk gelmedim. Nedense bu garip ütopik anlayış sadece bizim insanımıza, bizim ÅŸirketlerimize karşı mevcut. Seminerin Adobe ve Internet bölümünde Adobe Pazarlama Müdürü olsaydı ve “flashı alın dreamweaverı alın hem bakın paket yaptık aaa bi de %50 ucuza satıyoruz dışardaki standda” deseydi eminim sesini çıkaran olmazdı.
O kadar klasikleşti ki bu yaklaşım eleştirmekten bile bıktık.
Seminerlerin 10 dakikalık yayınlanması konusuna gelince. Evet bence de bu çok doğru birşey değil. Seminerin canlı atmosferi ile youtubedan videosunu izlemek bir olamaz o yüzden bence paylaşmaktan da bir zarar gelmez. Seminere katılım iyice azalır diye düşünülüyorsa onun da kolayı her semineri ancak bir sonraki seminerden sonra yayına koymak olabilir. Mart 1 seminerini Nisan 1 de koyarsanız bu sıkıntının da önüne geçmiş olursunuz kanımca.
Seminere gelince… İlk iki konuÅŸmada biraz sıkıldım. KonuÅŸmacıların bu tip seminerlerde “temel kavramlar” açıklamasına oldum olası alışamadım. Bilmeyen zaten gelmesin. Ve gelmeden önce bizahmet “Flash nedir Dreamwever nedir” bilmeyen birinin zaten bence “Internet Treni” ni yakalaması bu noktadan sonra zor.
Adobenin ürünlerini tanıtmaktansa, Adobenin gelecek vizyonlarını, seçkin uygulamaları, olası niş alanları dinlemek isterdim.
Diğer konuşma içeriğindeki belli bilgiler dolayısı ile faydalıydı ama sonuncusu (ve beklediğim) en keyifle izlediğim oldu. Zaten Arda Bey süresini X2 katlayıp yapacağını yaptı fakat açıkçası şikayetçi değilim. Daha öncede de enerjisini ve bu alana duyduğu ilgisini izlediğimden (bir net tv kanalından sanırım)vereceği seminerin faydalı olacağına emindim.
Neredeyse 2 saat boyunca, güncel satın almalar, olası niş alanlar, gelecekte tutabilecek fikirler olmak üzere çeşitli konulardan büyük bir heyecanla bahsetti. Oturuma hakimiyeti ve samimiyeti kesinlikle doyurucuydu. Başta söylediği etkileşimi de başarılı olmuş fikirlerin sahipleri ile kurarak bence yeterince sağladı.
Ben Web Seminerlerini düzenleyenlerin yerinde olsam mutlaka her semineri kendisini de çağırırdım. Çünkü bence türk internet giriÅŸimcisinin ihtiyacı olan bilgi yada sermayeden daha çok “yalnız olmadığını bilmek” ve “motive edilmektir”
seminere emeği geçenlere ve konuşmacılara teşekkür ediyorum.
(1 ytl çay parası vermek istemeyen de çayını termosta getirsin demeden de duramıyorum
)
32. Onder EREN
01 Mar 2008 20:01
yazdığım uzun bir yorum sanırım gitmedi (100 defa tahtaya “bir daha gondere basmadan önce tüm yazdıklarımı notepade kopyalayacağım” diye yazmak geliyor içinden)
Bu sebeple kısa tutacağım. Çok güzel bir seminerdi. Özellikle Arda Bey’in 2 saate! yaklaÅŸan konuÅŸması çok doyurucu ve motive ediciydi.
Tüm emeği geçenlere ve konuşmacılara teşekkür ederim.
33. Ekim Nazım Kaya
02 Mar 2008 15:21
Bence de Arda bu ayın yıldızıydı. Salonda duyurduÄŸum gibi, önümüzdeki aylarda Microsoft ve Google temsilcileri ile melek yatırımcılar da seminer konuÅŸmacısı olarak aramızda olacak. Ayrıca Sunset’in önerdiÄŸi “her ay dört web giriÅŸimine 15′er dakikalık tanıtım seansları” konusundaki çaÄŸrımızı da tekrarlayalım, baÅŸvuruları Botego web sitesindeki iletiÅŸim bilgilerimizi kullanarak bize iletebilirsiniz.
34. Erhan Erdogan
02 Mar 2008 20:43
Åžu “internet treni”ni biri açabilir mi?
Nedir, ne deÄŸildir…
Ağzında herkesin; kaçırdım ben galiba konuyu!?
35. Ekim Nazım Kaya
03 Mar 2008 17:22
Devrim’in söylediği doğru çıktı, Arda’nın sunumu videoların yayınlanmasıyla ilgili bir istisna yaratmayı zorunlu kılacak kadar ilgi çekiciydi. Arda’nın sunumunun tamamını şu adresten izleyebilirsiniz:
http://www.tele.com.tr/websemi.....kutsal.wmv
36. Sunset
06 Mar 2008 01:34
Paylasim icin sagol. Guzel bir sunum olmus. Izleyiciler arasinda bir teyzem dikkatimi cekti. Silah zoruyla oraya getirilmediyse, bin kere ellerinden operim. Okulunu donduran genc arkadasin projesini merak ettim, umarim webrazzi’de tanitilir.
Is yukumdeki abarti artis nedeniyle, yazar ve yorumcu arkadaslara artik biraz nefes aldiracagim.
Ben ise yoklamayi kacirmisim
37. John Titor
06 Mar 2008 14:01
yoğunluktan kaçırdım